Adwords kontu uzturēšana

Adwords kontu uzturēšana

Zemāk izklāstītas darbības, kuras mēs veicam MPK reklāmu kampaņām. Darbību skaits atkarīgs no katram projektam piešķirtā budžeta apjoma un atslēgvārdiem, kas tiek izmantoti reklāmas kampaņai. 

 

Iepazīšanās:

  • Zvans , epasts – iepazīšanās, tikšanās mūsu vai klienta ofisā.
  • Epasts no mums, lai mūsu klienti spētu saprast ko un kā var sagaidīt no sadarbības, lai izprastu mūsu filozofiju. 

Sākuma stadija

  • Projekta atvēršanas jeb kick-off tikšanās, kurā tiek apspriesti Key Performance Indicators jeb galvenie darbības rādītāji un pieejamais budžets.
  • Attiecīgo kodu nodrošināšana: statistikai un apmeklētāju sasniegšanai.
  • Prioritāšu noteikšana. 
  • Pilna meklēšanas rezultātu analīze un atslēgvārdu izpēte.
  • Atslēgvārdu atlase, vadoties pēc to atbilstības, MPK un trafika. 
  • Esošās mērķlapas analīze un apspriešana.

Kampaņas veidošana

 

  • Optimālās konta struktūras formulēšana.
  • Prioritāšu īstenošana 
  • Atslēgvārdu tēmu kampaņu un reklāmas grupu veidošana.
  • Optimālās stratēģijas pielietojums reklāmu izveidē un darbībā. 
  • Reklāmu veidošana ar vismaz 2 reklāmām katrā reklāmkopā.
  • Mērķlapas apspriešana un ieteikumu īstenošana.
  • Reklāmas augšupielādēšana Google Adwords  pārbaudei un apstiprināšanai. 

Kampaņas process

 

  • Reklāmas kampaņas dienas un ikmēneša budžeta noteikšana. 
  • Maksimālā MPK noteikšana, balstoties uz pētījumiem par konkrēto reklāmkopu. 
  • Izsekošanas koda pievienošana turpmākai darbības analīzei. 
  • Mērķlapas pievienošana, kur tā nepieciešama. 
  • Kampaņas palaišana ar stingru sākotnējo uzraudzību. 

Patstāvīga optimizācija

 

  • Atslēgvārdu cenu vadība, piemēram, lai sasniegtu pirmo meklēšanas rezultātu lapu.
  • Ieteikumi turpmāko atslēgvārdu izvēlei, balstoties uz reklāmas kampaņas darbības datiem. 
  • Reklāmas radošā optimizācija, balstoties uz konversijas rādītājiem un vidējo klikšķu skaitu. 
  • Reklāmas vidējo klikšķu skaita un konversijas rādītāju  analīze.
  • Remārketinga apspriešana un īstenošana, ja tas nepieciešams. 
  • Reklāmas optimizācija ņemot vērā diennakts laiku.

Clients

Plāns Oga

Lielisks mazajam biznesam

40-140€ Kopējais budžets /mēnesī
ietvertas aģentūras izmaksas no 20-60€/mēnesī
Maksājumu dalījumi. Sadarbības termiņš, vismaz 6 mēneši
  • Precīzas atslēgas vārdu kampaņas
  • 100% Pārdošanu veicinošas kampaņas
  • Precīzas atskaites
  • Darbība budžetā

Plāns Zemene

Ideāls Augošam Uzņēmumam

150-250€ Kopējais budžets /mēnesī
Ietvertas aģentūras izmaksas no 50-90€/mēnesī
Maksājumu dalījumi. Sadarbības termiņš, vismaz 3 mēneši
  • Precīza reklāmaPopulārākais piedāvājums
  • Remārketingsbaneru sekošana
  • Google Analytics
  • SUPPER AtskaitesIZSMEĻOŠI
  • 100% Pārdošanu veicinošas kampaņas
  • Pilna pieeja izmaksām
  • Baneru kampaņas

Plāns bumbieris

Pārliecinātiem, ambicioziem uzņēmumiem

250 + € Kopējais budžets /mēnesī
Aģentūras izmaksas no 90€/mēnesī +
Maksājumu dalījumi. Sadarbības termiņš, vismaz 3 mēneši
  • Reklāmas BEZ ierobežojuma
  • 100% Precīzas kampaņas
  • Remārketingsbaneru sekošana
  • Google Analytics
  • Unikāla AtskaitesIZSMEĻOŠI
  • Baneru kampaņas
  • Google Tag meneger
  • 100% Pārdošanu veicinošas kampaņas
  • Pilna pieeja izmaksām
  • Vairāku reklāmu veidošana
  • Premium reklāmaPREMIUM