Adwords maziem uzņēmumiem

AdWords reklāmas kampaņas izveide ir viens no labākajiem veidiem, kā veicināt mazā biznesa attīstību. Tomēr katram reklāmdevējam jāņem vērā, ka AdWords izmanto arī citi mazo uzņēmumu īpašnieki, tāpēc ir lietas, kurām jāpievērš īpaša uzmanība.  

AdWords reklāmas kampaņas izveide ir viens no labākajiem veidiem, kā veicināt mazā biznesa attīstību. Tomēr katram reklāmdevējam jāņem vērā, ka AdWords izmanto arī citi mazo uzņēmumu īpašnieki, tāpēc ir lietas, kurām jāpievērš īpaša uzmanība.
Domā kā klients: Padomā, kā tu meklētu sava uzņēmuma piedāvātās preces vai pakalpojumus, ja būtu klients. AdWords atslēgvārdu izvēlē lieliski palīdzēs Google piedāvātais Atslēgvārdu plānotājs.
Koncentrējies uz vietējo tirgu: Ja tavs uzņēmums ir ar konkrētu atrašanās vietu un piedāvā preces vai pakalpojumus, kas pieejami tikai konkrētajā vietā, tad vajadzētu koncentrēties uz tuvumā esošajiem potenciālajiem klientiem. Izvēloties atslēgvārdus, tas jāņem vērā, jo, piemēram, cilvēks no Preiļiem nebrauks pie friziera uz Jūrmalu. Tāpēc atslēgvārda “frizieris” vietā izmanto precīzāku – “frizieris Jūrmalā”. Veidojot AdWords reklāmu, vajadzētu rūpīgi izvēlēties arī reģionu, kurā reklāma tiks rādīta.
Optimizē mājaslapu: Lai reklāmas kampaņa būtu veiksmīga, svarīgi izveidot kvalitatīvu mājaslapu vai uzlabot esošo mājaslapu, kas tiek piesaistīta AdWords reklāmai. Reklāmai atbilstošas mērķlapas izvēle parasti nodrošina augstu investīciju atdevi, tāpēc ir būtiski izvēlēties vai radīt mērķlapu, kas ir cieši sasaistīta ar konkrēto reklāmas kampaņu. Svarīgi, lai potenciālajam klientam pēc uzklikšķināšanas uz reklāmas būtu jāveic maksimāli maz soļu, lai veiktu konversiju.
Izvēlies primāro platformu: Maziem uzņēmumiem vislabāk būtu vienlaicīgi izmantot vienu vai divas reklamēšanās platformas – tādējādi būs vieglāk kontrolēt reklāmas kampaņas. Speciālisti iesaka sākt ar AdWords reklāmu, jo, izmantojot AdWords, ir vienkārši izmērīt reklāmguvumus, kā arī AdWords reklāmdevējam sniedz absolūtu kontroli pār reklāmas budžetu.
Liec AdWords strādāt tavā labā: AdWords piedāvātie pakalpojumi ir elastīgi, tāpēc tos iespējams lietot tikai tad, kad tie nepieciešami tavam biznesam – nekādu ilgtermiņa līgumu. AdWords var izmantot arī tikai tad, ja nepieciešams reklamēt kādu konkrētu pasākumu, kā arī reklāmas kampaņu iespējams nopauzēt, ja, piemēram, tu dodies atvaļinājumā. AdWords sistēma ir radīta reklāmdevēju ērtībām, tāpēc AdWords pakalpojumus var vienkārši pielāgot savām individuālajām vēlmēm.