Darba uzsākšana

Darba uzsākšana

Zemāk izklāstītas darbības, kuras mēs veicam MPK reklāmu kampaņām. Darbību skaits atkarīgs no katram projektam piešķirtā budžeta apjoma un atslēgvārdiem, kas tiek izmantoti reklāmas kampaņai. 

 

Iepazīšanās:

  • Zvans , epasts – iepazīšanās, tikšanās mūsu vai klienta ofisā.
  • Epasts no mums, lai mūsu klienti spētu saprast ko un kā var sagaidīt no sadarbības, lai izprastu mūsu filozofiju. 

Sākuma stadija

  • Projekta atvēršanas jeb kick-off tikšanās, kurā tiek apspriesti Key Performance Indicators jeb galvenie darbības rādītāji un pieejamais budžets.
  • Attiecīgo kodu nodrošināšana: statistikai un apmeklētāju sasniegšanai.
  • Prioritāšu noteikšana. 
  • Pilna meklēšanas rezultātu analīze un atslēgvārdu izpēte.
  • Atslēgvārdu atlase, vadoties pēc to atbilstības, MPK un trafika. 
  • Esošās mērķlapas analīze un apspriešana.

Kampaņas veidošana

 

  • Optimālās konta struktūras formulēšana.
  • Prioritāšu īstenošana 
  • Atslēgvārdu tēmu kampaņu un reklāmas grupu veidošana.
  • Optimālās stratēģijas pielietojums reklāmu izveidē un darbībā. 
  • Reklāmu veidošana ar vismaz 2 reklāmām katrā reklāmkopā.
  • Mērķlapas apspriešana un ieteikumu īstenošana.
  • Reklāmas augšupielādēšana Google Adwords  pārbaudei un apstiprināšanai. 

Kampaņas process

 

  • Reklāmas kampaņas dienas un ikmēneša budžeta noteikšana. 
  • Maksimālā MPK noteikšana, balstoties uz pētījumiem par konkrēto reklāmkopu. 
  • Izsekošanas koda pievienošana turpmākai darbības analīzei. 
  • Mērķlapas pievienošana, kur tā nepieciešama. 
  • Kampaņas palaišana ar stingru sākotnējo uzraudzību. 

Patstāvīga optimizācija

 

  • Atslēgvārdu cenu vadība, piemēram, lai sasniegtu pirmo meklēšanas rezultātu lapu.
  • Ieteikumi turpmāko atslēgvārdu izvēlei, balstoties uz reklāmas kampaņas darbības datiem. 
  • Reklāmas radošā optimizācija, balstoties uz konversijas rādītājiem un vidējo klikšķu skaitu. 
  • Reklāmas vidējo klikšķu skaita un konversijas rādītāju  analīze.
  • Remārketinga apspriešana un īstenošana, ja tas nepieciešams. 
  • Reklāmas optimizācija ņemot vērā diennakts laiku.

Clients

Plāns Oga

Lielisks mazajam biznesam

40-140€ Kopējais budžets /mēnesī
ietvertas aģentūras izmaksas no 20-60€/mēnesī
Maksājumu dalījumi. Sadarbības termiņš, vismaz 6 mēneši
  • Precīzas atslēgas vārdu kampaņas
  • 100% Pārdošanu veicinošas kampaņas
  • Precīzas atskaites
  • Darbība budžetā

Plāns Zemene

Ideāls Augošam Uzņēmumam

150-250€ Kopējais budžets /mēnesī
Ietvertas aģentūras izmaksas no 50-90€/mēnesī
Maksājumu dalījumi. Sadarbības termiņš, vismaz 3 mēneši
  • Precīza reklāmaPopulārākais piedāvājums
  • Remārketingsbaneru sekošana
  • Google Analytics
  • SUPPER AtskaitesIZSMEĻOŠI
  • 100% Pārdošanu veicinošas kampaņas
  • Pilna pieeja izmaksām
  • Baneru kampaņas

Plāns bumbieris

Pārliecinātiem, ambicioziem uzņēmumiem

250 + € Kopējais budžets /mēnesī
Aģentūras izmaksas no 90€/mēnesī +
Maksājumu dalījumi. Sadarbības termiņš, vismaz 3 mēneši
  • Reklāmas BEZ ierobežojuma
  • 100% Precīzas kampaņas
  • Remārketingsbaneru sekošana
  • Google Analytics
  • Unikāla AtskaitesIZSMEĻOŠI
  • Baneru kampaņas
  • Google Tag meneger
  • 100% Pārdošanu veicinošas kampaņas
  • Pilna pieeja izmaksām
  • Vairāku reklāmu veidošana
  • Premium reklāmaPREMIUM